Remedii pentru durerile de spate

Mulți dintre noi lucrăm fie în picioare, ore întregi, fie înțepeniți în fața unui calculator. Specialiștii atrag atenția că orele lungi petrecute în faţa calculatorului în poziţie aşezată, sunt o mare problemă pentru spatele tău. Dar nu era nevoie să ți-o spună ei, ai simțit chiar tu, pe pielea ta, durerile de spate. Și, pentru că se întâmplă de multe ori să nu mai găseşti timp pentru o consultaţie la medic, sunt câteva remedii tradiţionale care te ajută să scapi uşor de durerile din zona cervicală, toracală sau lombară. Vi le prezentăm, pe scurt, ce-i drept, în rândurile de mai jos.

Gheaţa. Acest remediu este deosebit de eficient în special dacă o durere de spate survine brusc. Atunci, pune gheaţă pe zona cu pricina. Evită să pui gheţa direct pe piele, înfăşoară-o mai bine într-un prosop. Ţine gheaţa aproximativ 20 de minute, aceasta va reduce semnificativ inflamaţia și durerea va cefa.

Întinde-ţi coloana. Încearcă să nu stai în aceeaşi poziţie cu coloana pe mai mult timp. După o zi întreagă de stat în faţa calculatorului, ar fi bine ca atunci când ajungi acasă să-ţi întinzi spatele pe o suprafaţă tare ca podeaua. Un mic truc pentru tine: dacă te supără durerile în zona lombară, trebuie să-ţi ridici genunchii spre piept, apoi să-ţi întinzi picioarele.

Masajul. Da, mai este nevoie să spunem despre ceva ce toți ne-am dori? Ei bine, masajul relaxează mușchii, reduce stresul, îmbunătațește circuitul sanguin, iar dacă este utilizat în combinație cu alte exerciții fizice, elimină durerile lombare. S-a dovedit chiar a fi mai eficient în atenuarea durerilor lombare decât preparatele medicamentoase! Studiile arată că masajul acționează activ împotriva depresiei, insomniei și problemelor articulare, iar ameliorarea stării de sănătate și de bine se atenuează considerabil. Și cum o singură ședință de masaj nu poate face minuni, oricât nu ne-am dori, ar trebui să luați în calcul un pachet întreg oferit de saloanele de masaj. Spatele dumneavoastră vă va mulțumi!

O nouă poziţie de dormit. Chiar dacă nu credeți, ca să evitați durerile de spate trebuie să evitaţi să dormi pe burtă. Cel mai bine ar fi să vă întindeți pe spate, cu capul pe ceafă pe pernă, pentru ca spatele să fie relativ drept în pat. Apoi, ridică-ţi ușor genunchii şi pune sub ei o pernă mare. Se știe că atunci când ţii genunchii îndoiţi când stai pe spate în pat, înlături o mare parte din presiunea asupra coloanei.

Exerciţii simple pentru spate. Nu lăsa lenea să te cuprindă. Înotul este cel mai bun sport pentru a ţine durerile de spate departe. Poziţia de înot pe spate, este recomandată pentru coloană. Astfel de înot Un astfel de stil de înot presupune lucrul cu braţele, în aşa mod lucrând tot spatele, lucru care duce la relaxare şi stare de bine. De asemenea, dacă nu știi să înoți sau ți-e frică de apă, poţi să-ţi faci un program zilnic de gimnastică ca să-ţi întăreşti muşchii.

O baie fierbinte. Ce poate fi mai relaxant ca după o zi de muncă să ai parte de o baie fierbinte, care îţi va relaxa musculatura spatelui şi îţi va calma durerile. Eventual, poţi adăuga în cadă şi câteva picături de ulei esenţial după gustul tău, cel de lavandă ar fi foarte indicat. După baie, masează-ţi spatele cu o cremă cu efect termic sau cu un ulei pentru masaj. Sună perfect, nu-i așa?


MWISHO PE FACEBOOK

Ai ceva de adăugat?...

*